Friday, February 10, 2017

WOW!! MANNIQUEEN ARGAN OIL ELIXIR

Hyeee korang !!!

lama tak ber blog kan, busy tak tentu arah huhuhuh hampun ea ;)

nak cerita dengan korang ni. tapi rasanya dah ramai yang tahu pasal serum argan oil yang memang tengah popular sekarang nie kan kan kan.

#ManniQueenArganOilElixir
haaaaa.. memang sangat bagus untuk muka dan rambut kita taw.

nak share pada yang kaki makeup jugk, kalau korang selalu menghadapi masalah makeup korang nampak bercapuk, tak sekata, kering  dan x nampak seri korang memang WAJIB kene guna Manniqueen Argan Oil Elixir ni sebab serum ni memang magic. boleh selesaikan semua masalah korang sekelip mata je.

boleh juga disapu kat rambut kita untuk rambut lebih lebat, shining dan rambut sihat. bulu kening yang mcm segan2 nak keluar tu boleh sapu dengan serum ni taw.

okeyh, step nya untuk apply before makeup :

-1st Sabun muka korang dengan pencuci muka yang sedia ada korang pakai

-dah bilas bersih, then lap dengan kain kering dan bersih.

- ambik dalam 1-3 titik Manniqueen Argan Oil Elixir ni dan dot kan direct kat kulit muka kita dibahagian dahi, pipi, dagu. sapu rata dan biar kan sekejap untuk dia meresap/

- agak2 dah meresap korang boleh continue apply primer / makeup based

- then nak apply foudation kan, korang boleh jugak titik kan dalam 1 titik ke foundation korang bagi mudah blend dan sekata kn foundation korang.

untuk bahagian rambut, korang boleh titikkan di tapak tangan then sapu je terus ke rambut kita.

untuk bahagian bibir especially bibir kerig ni, korang boleh sapu kn kt bibir korang, sambil tu ia nya boleh merawat bibir korang taw.

haaaa..dalam 1 botol banyak kegunaannya kan. memang sangat berbaloi kalau kita beli. boleh juga merawat jerawat batu, jerawat pasir, jeragat, kulit kering, dan tone yang tidak sekata, rambut yang banyak gugur, kening yang nipis, bibir yang kering terkopek berdarah tu semuanya boleh hanya dengan beberapa titik serum argan oil ni. banyak manfaat nya taw.

MEMANDANG KAN STOCK HABIS LICIN DI HQ, JADI KITA OPEN PRE ORDER PADA YANG NAK WITH FULL PAYMENT SAMPAI 15HB FEB NI. SEBAB STOCK AKAN SIAP PADA 15 FEB NI TAW.
SEMUA NI ADALAH NAK ELAKKAN KORANG RASA RALAT TAK DAPAT STOCK DAN MENANGIS DI TEPI BUCU KATIL hahaha

 lekas order cepat!


OKAY UNTUK HARGA BOLEH REFER KAT BAWAH NI :

UNTUK BOTOL BESAR 100ML
RM120 (SEMENANJUNG)
RM130 (SABAH / SARAWAK)


UNTUK BOTOL KECIL 30ML
RM58 (TERMASUK KOS POSTAGE SEMENANJUNG)
RM60 (TERMASUK KOS POSTAGE SABAH / SARAWAK)

OKAY DAH TAU APA KEBAIKKANNYA, DAH TAHU NAK GUNA KAT MANA, DAH TAHU HARGA YANG MAMPU MILIK DAN BERBALOI-BALOI TU, DAH NEKAD NAK JADI LEBIH CANTIK JOM WHATSAPP OR PM KUSHA 017-7868816

SAYA UNDUR DIRI DULUUUUU~

 

No comments:

Post a Comment